assalammualaikum & hi i'm athirah.i'm 16 y/o.stay in JB.proud to be Malaysian!please respect me & i will respect u.add me on FB.follow me on twitter & blog for sure i will follow u back!BYE!

Friday 19 October 2012

MENANTI KEHADIRAN PELANGI :')




assalammualaikum .
memulakan setiap pagi dengan senyuman . walaupun pagi tu pagi yang amat memedihkan dan memilukan . menjadi seorang yang tabah memang aku impikan . tetapi mampukah aku ? hmm , bertanya sendiri dengan persoalan yang aku sendiri bangkitkan . hanya masa yang mampu memberikan jawapan . mungkin ? segalanya merupakan rahsia yang maha esa . cepat atau lambat , itu terpulang kepada yang maha esa . aku hanya hambanya . mengharapkan kehadiran sedikit pelangi dalam hidup aku yang seakan-akan suram tiada bermaya ini . untung saja aku punya teman yang mampu membuatkan aku mengubati segala luka . senang kata plaster kan luka tu . walaupun aku tidak berkata apa-apa untuk mengadu , namun dengan melihat mereka ketawa ... aku pun tersenyum akhirnya . dalam hati aku berkata 'kau pun kena gembira macam ni , jangan asyik nak sedih je ' . namun apa daya , aku hanya manusia biasa . dilahirkan dengan perasaan . yang lemah dan sampai masa aku akan rebah . aku hanya mampu sujud kepada allah dan mengadu kepadanya dan meminta ampun padanya . sesungguhnya aku banyak berdosa . assalammualaikum . 

No comments:

Post a Comment

celoteh kau