assalammualaikum & hi i'm athirah.i'm 16 y/o.stay in JB.proud to be Malaysian!please respect me & i will respect u.add me on FB.follow me on twitter & blog for sure i will follow u back!BYE!

Saturday 20 October 2012

KERENAH :'D



assalammualikum , 
hari ni sejarah berulang lagi xD sejarah berulang ? sejarah apa ek ? hahaha , actually hari ni pergi kenduri kahwin kat batu pahat , rumah sedara belah mak . selaluya kalau pergi mana-mana mak yang drive . so , hari ni mak drive kereta . mula-mula kat rumah nak siap-siap dah mula aku gaduh dengan adik aku dah . aku tengah kelam kabut gosok baju kurung dia boleh memekak suruh cari baju dia , kan dah kena tengking dengan aku . dah macam kebiasaan , mesti gaduh bila nak jenjalan xD . tapi akhirnya akan berabik semual ^^ . akhirnya aku jugak yang cari baju dia == kalau ada adik lelaki ni , memang cenggini . asyik nak harapkan aku je . tapi , bila adik aku yang sekor ni takde , lain macam pulak , tak de kawan aku nak gaduh xD kehkehkeh . okay , sekarang bila dah naik kereta nak mulakan perjalanan . for first 30 minutes everything just going smoothly :) tapi bila dah masuk kawasan yang jarang-jarang masuk , mulalah mak ngan ayah . sorang cakap kiri , sorang cakap kanan . mana satu yang betul pun entah lah . aku dengan adik aku dah ketawa melekek-lekek dah akt belakang xD tapi akhirnya sampai jugak . dari rumah pukul 1 tengah hari , tapi sampai sana pukul 3 petang == dari kulai sampai batu pahat je pun . disebabkan asyik main pusing-pusing je kan , dah rasa macam jalan-jalan dalam kereta je xD kehkehkeh . bila sampai sana , ramai nya orang . pengantin nya tengah makan . lahai cantikknya ^^ tema nya warna pink . lepas pukul 4 petang bertolak balik , tapi mak aku ni suka sangat melencong , pergi tesco lah . itu lah . ini lah . kitorang ikut je . tapi best gak lah kan mak kita belanja ^^ kenyang perut xD kehkehkeh . that's all for today . assalammualaikum .

No comments:

Post a Comment

celoteh kau