assalammualaikum & hi i'm athirah.i'm 16 y/o.stay in JB.proud to be Malaysian!please respect me & i will respect u.add me on FB.follow me on twitter & blog for sure i will follow u back!BYE!

Saturday 20 October 2012

ADNAN SEMPIT vs BOLA



assalammualaikum 
bola bola bola dan bola :D semua madah tengok bola . aku ? tengok cite adnan sempit :p kehkehkeh ~ aku tak minat sangat dengan bola ni . so , kalau tanya aku apa-apa pasal bola , memang letak mangga kat mulut aku ni xD pastu nanti mesti *krik krik krik* . hahhaha . pon bole ~ pastu kat twitter semua nya pasal bola . rasanya rating kat tv3 yang ada cite adnan sempit tu rendah kot ... rasanya lah ... semua pasal bola ... atm vs kelantan . ada sokong atm , ade sokong kelantan a.k.a red warriors . yang ramai sokong kelantan sebab ada khairul fahmi che mat . macam si fatin razzaq tu . minat sangat dengan apek tu . aku kalau ditanya minat ke tak *krik krik krik* kehkehkeh . tl twitter kemain laju je . manjang pasal bola . pastu ditambah pula ngan mak aku yang tengok bola sekali . mak aku lagi ganas wooo :o dia siap jerit-jerit lagi kalau bola tu dah nak sampai kat kawasan gol . ayah aku ,  abang aku dengan adik aku lek je . kalau bawak mak aku pergi mamak tengok bola , rasanya meja kerusi boleh terbalik xd tapi tengok bola tu semua sekejap je . mak aku pergi tukar channel 104 . nak tengok masterchef . ayah aku , adik aku dengan abang aku terpaksa layan je tengok cite masak-masak tu . kesian ~ akhirnya abang aku pergi keluar jumpa kawan dia kat mamak . tak rela nak tengok cite masak-masak kot :3 hahahha ... layan je lah ... aku pulak sambil tengok adnan sempit sambil tweet nak tengok perkembangan bola :p tapi mastechef nya sejam , bola 2 jam lebih woooo . sebab masa tambahan . best jugak tgk bola rupenyer xD ha ! jangan lupa follow twitter aku :D nanti aku follow balik . for sure ! tahniah kepada kelantan tapi kalau ditanya aku sokong yang mana walaupun aku tak minat , aku sokong #atm :D assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment

celoteh kau