assalammualaikum & hi i'm athirah.i'm 16 y/o.stay in JB.proud to be Malaysian!please respect me & i will respect u.add me on FB.follow me on twitter & blog for sure i will follow u back!BYE!

Wednesday 13 June 2012

MR CAPITAL S



assalammualaikum .... :DDD nampak tak senyuman aku yang meleret sampai ke telinga ni . ? hahhaa . orang tua-tua kata senyum kambing xD takpe lah asalkan gembira dan tidak sakitkan hati orang lain sudahlah . tapi . aku tak sempurna . secara tak sedar mungkin aku dah sakitkan hati kau , kau dan kau . maafkan aku okay :D . pekse dah lepas tapi results macam hape . aku dapat 2 A- je . takpelah aku tetap bersyukur . hmm . bile aku sedih je aku mesti teringat kat Mr.S ni . hahahah . *muka merah* walaupun bukan realiti , dalam mimpi pon sudah mencukupi :') tiada bertemu tuan badannya , tiada melihat jasad nya , foto nya sudah cukup untuk ku tatapi :') hmm . kayy . jiwang sekejap xD elehh . kau pun jiwang jugak kann ...  ecehh >.< tiada lagi stress untuk sementara waktu sebelum final exam menjelma . nak sangat masuk 5 SN 1 . nak teruskan ambil biology . nak jadi doktor haiwan lah katakan :D kene study hard lah nampaknya . kita tak selalu di atas tetapi kita tidak akan selamanya bearada di bawah . when there's a will , there's a way . beusaha selagi mungkin :D kayy . assalammualaikum pengakhir cerita . 

No comments:

Post a Comment

celoteh kau