assalammualaikum & hi i'm athirah.i'm 16 y/o.stay in JB.proud to be Malaysian!please respect me & i will respect u.add me on FB.follow me on twitter & blog for sure i will follow u back!BYE!

Sunday 17 June 2012

SELAMAT HARI BAPA :D

                                *tertidur masa kenduri akak mar kat pahang xD*snap sesenyapxD*
dari semalam aku dah tunggu nak wish ayah aku pagi2 sebelum dyer pergi keje . lala . aku yang terlupa ==' berjaga tengok bola punya pasal xD bangun pagi je mata bengkak xD dah macam ape dah ==' hanya ucapan selamat hari bapa dan ucapan terima kasih sebab jaga aku dari kecik sampai besar . sebab menatang aku bagai minyak yang terlalu penuh . nak bagi hadiah tengah pokai la pulak . adoyai . takpelah . nanti tela belikan ye , walaupun lambat dari tarikh nya . tela belikan untuk befday ayah sekali bulan 7 nanti :'D *excited* tiada orang yang lebih menyayangi dan memahami kita sebagai seorang anak selain ibu dan ayah . kasih ibu sampai ke syurga , kasih bapa sampai ke mati . 

No comments:

Post a Comment

celoteh kau