assalammualaikum & hi i'm athirah.i'm 16 y/o.stay in JB.proud to be Malaysian!please respect me & i will respect u.add me on FB.follow me on twitter & blog for sure i will follow u back!BYE!

Saturday 7 April 2012

TITANIC 3D

wot wot :D tengok tajuk kite tu . Titanic 3D ;) kite dah tengok . boleh tahan best . nanggis ? hhaha . sikitlah . terharu tengok cite tu lagi-lagi bab kat tengah-tengah laut lepas tenggelam tu :'( hanya perkataan 'sedih' yang mampu ku gambarkan saat itu . cewah ;) but the best part is kite pergi ramai-ramai . bestie kite yang duduk kat asrama pon ade sekali :) rindu gile kat kau Fatin . happy tersanggat bile nampak kau . macam nak melompat pon ade tapi cover lah sikit kan sebab aku kan pakai bju kurung >.< ! wanita melayu terakhir lah katekan . hhiikk >.<

tapy kan . sakit pulak hati kite ny tau bile kite denga ade cite tak elok kat sekolah baru bestie kite tu . huh . kesian Fatin , Zati Sham sume ;'( asyik kene buli je . aku pulak yang nak nanggis denga cite kau tu weh :'( bajet bagus betul lah budak-budak yang suke membuli tu . macam takde adab ! ishhh . geram nyerrrrrr !!! grrr !!! kalau dah dilahirkan sebagai seorang perempuan tu , bersikap lah macam perempuan . yang pergi jadi pengkid tu dah kenape ??!! dah lah bunyi pengkid tu macam pancake yang aku suke tu >.< terus hilang minat aku kat makanan tu =,=' perangai pon dah macam hape dah . awak tu perempuan , jangan lah nak jadi pailang sangat . tak belajar sivik ke ??? 

hmmm . dah hampir genap 7 hari kau pindah sekolah tu . lain sangat bile kau dah takde . biasa nyer bile pagi-pagi aku sampai , aku nampak kau , Zati Sham , Afriena , Tasya ngan Hazirah . tapy skunk kau ngan Zati Sham dah takde :'( aku pon skunk ny kurang sangat ketawe . sunyi je weh aku rase . haihhh . naseb baik kau kate kau nak pindah KB balik awal bulan 5 nanty :') sabar ye Fatin . walaupun sebulan tu macam sepuluh tahun bagi kau , be strong ok :'( aku akan sentiasa doakan yang terbaik untuk kau :') bye <3


No comments:

Post a Comment

celoteh kau