assalammualaikum & hi i'm athirah.i'm 16 y/o.stay in JB.proud to be Malaysian!please respect me & i will respect u.add me on FB.follow me on twitter & blog for sure i will follow u back!BYE!

Wednesday 18 April 2012

MY FIRST CHOCOLATE CAKE :D

hei hei . nampak tak aku senyum sampai ke teling nehh ;) ala . tak nampak eh . hikhik . tak ku sangka tak ku duga *macam tajuk lagu lah pulak* pertama kali buat kek boleh jadi :D Alhamdulillah . aku buat kek coklat semata-mata nka bagi Fatin ngan Zati Sham yg mase tu nak pindah sekolah . sedih wooo . penat aku jadinyer . buat dengan2 berhati-hati >.< takut tak jadi . hik hik . kite tak bakar kek tu tapy kite kukus . 1 jam lebih nak tunggu kek tu betul2 masak . naseb baik jadi >.< pastu kite sejukkan dan lastly hiaskan dengan chocolate rise . wah ! macam sedap je kek aku ny *dalam hati* dup dap dup dap nak bagi Fatin dan . mase tu Zati Alias ade sekali . dengan pinggan-pinggan sekali aku bawak masuk dalam plastik . kite org jumpe kat ioi . janji aku sampai kol 3.15 ptg . last-last aku sampai kol 4.00 ptg tepat . lepas jumpe Fatin ngan Zati Alias kite org gi kat taman belakang ioi T.T tu je la tempat sesuai . hik hik . kite pakse Fatin tutup mate . Zati Alias cakap cantik . aku potong kek tu bagi lah diorang rase . risau gak kalau tak sedap >.< ! naseb baek lah sedap . hehehhe ... happy gile :') *try buat smiley gune rainbow chocolate rise tu . haih . tak jadi pulok >.< 


*baru sekarang aku nak buat post pasal bende ny ... asyik lupe je aku ... *enjoy :')

No comments:

Post a Comment

celoteh kau