assalammualaikum & hi i'm athirah.i'm 16 y/o.stay in JB.proud to be Malaysian!please respect me & i will respect u.add me on FB.follow me on twitter & blog for sure i will follow u back!BYE!

Monday 2 April 2012

GIVE ME A STRENGHT :'(


ya Allah . berikanlah aku kekuatan menghadapi ujian mu ya Allah . tidak tertahan untuk ku tanggung segalanya . seperti terdapat jarum-jarum yang menusuk masuk ke dalam hatiku . perit . pedih . sakit . segalanya ku rasa . mengapa terlalu sakit rasa ini ??? telah aku cuba untuk menahan air jernih ini dari mengalir . namun tidak berdaya jua . kuatkan lah hambamu ini ya Allah . kini , tiada siapa yang mampu aku luahkan rasa yang tidak tertahan peritnya . rasa yang seakan-akan membunuh diri ku sendiri . aku keseorangan dalam memendam rasa ini . yang seperti mengguris , menghiris dan mungkin luka yang telah berdarah yang tidak mampu diubati dan sembuh dengan sekelip mata . aku hanya mampu menanggis dalam kegelapan di sudut tepi sambil berserah kepadamu . kekuatan ku seperti dirampas dan disentap tanpa sempat aku pertahankannya juga tanpa aku sedarinya . ampunkan aku sekiranya aku yang bersalah . maafkan aku sekiranya aku yang membuatmu jadi begitu . maafkan aku jika aku yang terlebih dahulu menyakitimu . ampunkan aku juga sekiranya aku yang memperkecilkanmu . aku sendiri tidak mengerti mengapa aku bisa menanggis hanya keranamu . mengapa aku mudah terasa hati hanay keranamu . mengapa aku bisa terasa sakit yang teramat hanya keranamu . juga mengapa aku seperti berkecil hati dengan kelakuan mu . sekali lagi sepuluh jari ku susun hanya untuk aku meminta keampunan darimu . maafkan aku :'(

No comments:

Post a Comment

celoteh kau