assalammualaikum & hi i'm athirah.i'm 16 y/o.stay in JB.proud to be Malaysian!please respect me & i will respect u.add me on FB.follow me on twitter & blog for sure i will follow u back!BYE!

Wednesday 9 May 2012

WHOAAA :O

hohohohoooiiiiiiiiiii :O heheh .... lame aku tak update blog nehh , dah naik bersawang dah >.< haihh . skrg ny macam-macam jadi sampai aku tak sempat ni jenguk2 blog ny . exam dah mule . so terpakse lah busykan diri dengan buku-buku tu sampai aku rase cam nak muntah pelangi bile bace buku-buku tu :3  

kite-kite dah naik van dah skrg . kalau sebelom ny jalan kaki je . jauh :O penat den . hahaha . tady mse kat traffic light ade lah kerete kenari ny dyer naik hangin sebab kete depan dyer tak gerak-gerak . dyer terus kuar dari kerete pastu marah-marah org kete dpn tu .  aku yg ade dalam van pon boleh denga . kuat giler laki tu tengking . tak de adab langsung . org pon nak cepat jugak . huh :'| . annoying . 

aku pulak yg nak naik marah >.< tapy ade budak dalam van aku tu dyer buat suare anak kucing  . comel gilo :O terus aku lupe yg aku marah tady . hehhee . budak tu dok gaduh ngan kawan dyer pastu bile pak cik van aku benti terus kedepan semue . hahhaha ... kesian pulak aku tengok . 

pak cik van aku hantar aku paling last . tengah dyer bawak van tu boleh pulak goyang-goyang kepale denga lagu dangdut =,=' dalam hati aku 'dah kenape lah pak cik ny , macam sawan je . argh lantak lah ' . balik rumah je terus bukak tv . dah 10 jam aku tak tengok tv >.< ! aku lepaskan penat je =,='

hmmm . now the sad story :'( kenape lah mesti ade kawan makan kawan . depan baek gilo :O belakang macam ny --> -..- tak sangke gile . sangat sedih bile org tu aku sangke kan sangat baek . dah lah kutuk belakang2 . pastu kutuk depan best friend org tu pulak tu =.=' saket nyer aty aku ny ... 
*sape makan nasi . dyer lah yg terase kenyang . eh ?*[dah ngate banyak sgt , sebab tu lah kenyang . kann ]

No comments:

Post a Comment

celoteh kau