assalammualaikum & hi i'm athirah.i'm 16 y/o.stay in JB.proud to be Malaysian!please respect me & i will respect u.add me on FB.follow me on twitter & blog for sure i will follow u back!BYE!

Monday 5 March 2012

JENJALAN :D

orang lain sebok nak pekse aku sebok cite pasal jenjalan . haihh . sekali sekala je pon . aku pergi jenjalan pon dengan akak aku . maklumlah semalam last day dia kat JB ny . spent time lah sikit kan . pertama kali dalam hidup aku pergi jenjalan pakai baju kurung . pergi ---> IOI pakai baju kurung . alahai . kahkahkah . ingat kan tengok wayang je . dyer ajak lak gi makan kat pizza . aku , on je . orang belanje la katakan . dapat pulak mushroom soup semalam . suke-suke -_- hhaa . 

wayang mase tu yang best cite Ghost Rider 2 . beli je lah nak lepas gian tengok wayang kan . memang best cite Ghost Rider 2 . sebelom ny wayang kat ioi tu tak lah sejuk mane pon . semalam boleh pulak dyer jadi sejuk gilo . menggigil aku nak tahan kesejukan panggung tu . 

'
'
'
'
'
'
'
'
'
ny akak aku yang angah :D

#Siti Nurul Ain

No comments:

Post a Comment

celoteh kau