assalammualaikum & hi i'm athirah.i'm 16 y/o.stay in JB.proud to be Malaysian!please respect me & i will respect u.add me on FB.follow me on twitter & blog for sure i will follow u back!BYE!

Wednesday 29 February 2012

REDHA :'))

aku hanya mampu redha di saat kau pergi meniggalkan aku sendiri di sini . hilangnya dirimu begitu terasa di hati . aku tahu ajal maut itu di tangan Tuhan . namun kepergiaanmu tidak sama sekali di sangka . tanpa aku sedari kau sudah tiada di sisi . setitis demi setitis air mataku jatuh membasahi bumi di saat aku melihat kau tidak bergerak lagi . tubuhmu sejuk dan memgeras ketika aku cuba membelaimu . tubuhmu juga kelihatan tersangat kurus . kenyataan yang amat berat untuk aku terima .  kecomelanmu sering kali aku teringat . aku hanya mampu redha walaupun hati ku merintih dan pedih .



selamat tinggal :'((

No comments:

Post a Comment

celoteh kau