assalammualaikum & hi i'm athirah.i'm 16 y/o.stay in JB.proud to be Malaysian!please respect me & i will respect u.add me on FB.follow me on twitter & blog for sure i will follow u back!BYE!

Saturday 21 July 2012

TWITTER :D


hohohohohoho :O nampak tak keterujaan aku di situ xD hahahha ... hmmm ... biasa lah orang jakun macam aku ni memang macam ni xD orang lain dah naik bosan aku baru nak guna ... kahkahkah ... korang nak tahu apa yang aku dok sibuk bebel dari tadi ? cuba baca tajuk tu . yang kat atas tu . TWITTER , :D alah ... kau tahu lah korang dah berkurun ade si TWITTER tu kan ... hmmm ... yang hasut aku untuk buat twitter ni si Nabilah Wahid . sibuk suruh aku buat :D . dia cakap best sebab kite sebenarnya cakap sorang-II xD best lah jugak boleh taip ape pon . bukan sape kesah pon kan ? betul tak ? :D follower aku setakat ni baru 200 orang . tapi ... aku dah follow 400 T.T buat sakit hati je . kate nak follow balik .  hampehh ... la-II aku unfollow balik xD . ha ! paling best . aku dah follow 'orang tu' kan . 'orang tu' unfollow aku balik =.=' semata-mata nak tunjuk yang dia tu ade banyak follower ... pirahhh !!! sepak kang baru tau .... hahahha .... hmm ... eh eh ... nampak tak cursor aku tu >.< comel kann :D ye aku dah tahu dah :D hahaha . k lahh ... assalammualaikum dan bye :DD sebelom tu ! jangan lupa follow aku di twitter :D

No comments:

Post a Comment

celoteh kau